Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VIVARO A Furgon (X83) 2.0 CDTI (F7) (2006.08-???) 114km » 77.5890 lauber
wybrany samochód: 
Opel Vivaro A Furgon (x83) 2.0 Cdti (f7) (2006.08-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.5890 LAUBER

77.5890 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.5890
Zacisk hamulcowy 77.5890
218.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5890

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]44
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBREMBO
ID zacisku hamulcowego7774#
Średnica tłoka [mm]44
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]44
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBREMBO
ID zacisku hamulcowego7774#
Średnica tłoka [mm]44

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.5890 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: IVECO DAILY II, DAILY III, DAILY IV 2.3D-3.0D 01.89-08.11
numery OEM:
IVECO      42548187
IVECO      504074522
IVECO      504074524
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.5890 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.