Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 Hybrid (MXPH11) (2020.02-???) 92km » 88.0600 lauber
wybrany samochód: 
Toyota Yaris (_p21_, _pa1_, _ph1_) 1.5 Hybrid (mxph11) (2020.02-???) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Półoś napędowa 88.0600 LAUBER

88.0600 Półoś napędowa LAUBER
lauber 88.0600
Półoś napędowa 88.0600
88.0600
lauber 88.0600 Półoś napędowa
Półoś napędowa 88.0600 lauber
136.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

88.0600

dostawca:

LAUBER


Uwaga! Produkt kaucjonowany, objęty systemem wymiany firmy Lauber.
Więcej informacji udzieli obsluga sklepu.

Uwaga! Produkt kaucjonowany, objęty systemem wymiany firmy Lauber.
Więcej informacji udzieli obsluga sklepu.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Półoś napędowa 88.0600 LAUBER

Koszt kaucji: 38.13 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Półoś napędowa przód P 695mm (dla pojazdów bez ABS) pasuje do: RENAULT CLIO I 1.1/1.2 05.90-09.98
numery OEM:
RENAULT      7700855763
RENAULT      7701349939
RENAULT      7701351807
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Półoś napędowa 88.0600 LAUBER w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.