Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 2.0 SDI (2004.03-2010.08) 70km » CQ71433137 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 2.0 Sdi (2004.03-2010.08) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłoczek zacisku hamulcowego przód (43mm; 31mm) CQ71433137 LAUBER

41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CQ71433137

producent:

LAUBER

Średnica [mm]57
Lokalizacja w aucieOś przednia
System hamulcowyAISIN
Wysokość [mm]45
EAN5901321296316
StanFabrycznie nowy
Średnica [mm]57
Lokalizacja w aucieOś przednia
System hamulcowyAISIN
Wysokość [mm]45
EAN5901321296316
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłoczek zacisku hamulcowego przód (43mm; 31mm) CQ71433137 LAUBER

Tłoczek zacisku hamulcowego przód (57mm; 45mm) pasuje do: TOYOTA ALLION I, CELICA, CELSIOR, COROLLA, COROLLA VERSO, FORTUNER, HILUX, HILUX VII, HILUX VIII, MARK X II, OPA, PREMIO 1.4-4.3 08.99-
numery OEM:
TOYOTA      47731-0K060
TOYOTA      47731-20260

Zastosowanie Tłoczek zacisku hamulcowego przód (43mm; 31mm) CQ71433137 LAUBER w samochodach:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.