Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A5 (8T3) 3.2 FSI (2007.06-2012.03) 265km » 1088 lpr
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 3.2 Fsi (2007.06-2012.03) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1088 LPR

1088 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1088
Pompa hamulcowa 1088
1088
lpr 1088 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1088 lpr
Pompa hamulcowa 1088 lpr
235.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 9 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1088, P30144

numer części:

1088

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]26,98
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 x 1 (3)
Otwór Ø 2 [mm]20,64
System hamulcowyTRW
nr EAN8032928003957
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1088 LPR

Pompa hamulcowa (26,98mm/20,64mm) pasuje do: BMW 7 (E65, E66, E67), 7 (F01, F02, F03, F04), ROLLS-ROYCE PHANTOM VII, PHANTOM VII DROPHEAD 3.0-6.75 07.01-07.17
numery OEM:
BMW      0153549
BMW      34310153549
BMW      34316758968
BMW      34336779737
BMW      34336785926
BMW      6758968
BMW      6779737
BMW      6785926

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1088 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1088 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.