Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.2 Cat quattro (1989.06-1990.11) 137km » 1883 lpr
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Sedan (443, 444) 2.2 Cat Quattro (1989.06-1990.11) 137km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1883 LPR

1883 Pompa hamulcowa LPR
139.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1883, P16750

numer części:

1883

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532024072
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1883 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: VW TRANSPORTER T2, TRANSPORTER T3 1.6-2.1 08.67-07.92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      251611021C
VOLKSWAGEN      251611021E
VOLKSWAGEN      251612101B
VOLKSWAGEN      252612101B

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1883 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1883 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.