Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Volvo V70 III (135) D5 AWD (2009.12-2011.12) 205km » 3261 lpr
wybrany samochód: 
Volvo V70 Iii (135) D5 Awd (2009.12-2011.12) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261 LPR

3261 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3261
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261
3261
lpr 3261 Wysprzęglik centralny sprzęgła
206.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3261, M30248

numer części:

3261

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12
Wymiar gwintu13
otwór Ø [mm]32
MateriałAluminium
nr EAN8032928150514
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO S80 II, V70 III, FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.6-2.4D 05.06-04.16
numery OEM:
FORD      1474665
FORD      1591018
FORD      1672781
FORD      6G917A564CA
FORD      6G917A564CB
FORD      6G917A564CC
VOLVO      30787885
VOLVO      31272727
VOLVO      31325189

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3261 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.