Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Land Rover RANGE ROVER I 2.4 TD 4x4 (1985.10-1989.09) 106km » 3456 lpr
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover I 2.4 Td 4x4 (1985.10-1989.09) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3456 LPR

3456 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3456
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3456
3456
lpr 3456 Wysprzęglik centralny sprzęgła
200.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3456, M30428

numer części:

3456

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]42
MateriałTworzywo sztuczne
nr EAN8032928102797
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3456 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: LAND ROVER FREELANDER I 1.8/2.0D 02.98-10.06
numery OEM:
LAND ROVER      UUB000010
LAND ROVER      UUB000050
LAND ROVER      UUB000070

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3456 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.