Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 2.0 TDI RS 4x4 (2020.07-???) 200km » 4061 lpr
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 2.0 Tdi Rs 4x4 (2020.07-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4061 LPR

4061 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4061
Cylinderek hamulcowy 4061
4061
lpr 4061 Cylinderek hamulcowy
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4061, C30025

numer części:

4061

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm]29
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]22
nr EAN8032532066423
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4061 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: NISSAN 350Z, SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORFOUR, FORTWO, ROADSTER 0.6-3.5 07.98-
numery OEM:
SMART      0006644V001
SMART      0006644V001000000
SMART      A0006644V001
SMART      C0006644V001000000
SMART      Q0006644V001
SMART      Q0015283V001
SMART      Q0015283V001000000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4061 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4061 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.