Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI (2002.04-2006.07) 158km » 4479 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Platforma / Podwozie (2dc, 2df, 2dg, 2dl, 2dm) 2.8 Tdi (2002.04-2006.07) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4479 LPR

4479 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4479
Cylinderek hamulcowy 4479
4479
lpr 4479 Cylinderek hamulcowy
19.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4479, C07995

numer części:

4479

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
nr EAN8032532014219
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4479 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ABARTH RITMO ALFA ROMEO 145, 146 FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, RITMO LANCIA DELTA I, DELTA II 1.0-2.0 01.78-06.03
numery OEM:
FIAT      71737956
FIAT      9947161
FIAT      99508107

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4479 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4479 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.