Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 Flexifuel (2006.01-2012.09) 125km » 5188 lpr
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii (da_, Hcp, Dp) 1.8 Flexifuel (2006.01-2012.09) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5188 LPR

5188 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5188
Cylinderek hamulcowy 5188
5188
lpr 5188 Cylinderek hamulcowy
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5188, C31180

numer części:

5188

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]38
otwór Ø [mm]22
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu6 X 1
nr EAN8032928095242
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5188 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TOYOTA HILUX VII, HILUX VIII 2.4D-3.0D 11.04-
numery OEM:
TOYOTA      044740K040
TOYOTA      4755009050
TOYOTA      4755009070
TOYOTA      4755009080
TOYOTA      4755009090
TOYOTA      475500K060
TOYOTA      9006951002

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5188 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5188 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.