Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,... (2010.02-???) 146km » 6109 lpr
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Fwd (fv0e, Fv0f, Fv0h, Fv02, Fv0m, Fv0s,... (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6109 LPR

6109 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6109
Pompa hamulcowa 6109
6109
lpr 6109 Pompa hamulcowa
208.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 55.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6109, P30645

numer części:

6109

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928154376
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6109 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: FORD B-MAX, FIESTA VI, TOURNEO COURIER B460, TRANSIT COURIER B460, TRANSIT COURIER B460/MINIVAN 1.0-1.6D 06.08-
numery OEM:
FORD      1550276
FORD      1751644
FORD      1751664
FORD      6C1129397ACM5AB
FORD      8V512140DA
FORD      8V512140DB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6109 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6109 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.