Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel VECTRA C Kombi (Z02) 1.9 CDTI (F35) (2005.06-2008.08) 100km » ACP210 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Kombi (z02) 1.9 Cdti (f35) (2005.06-2008.08) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP210 LUCAS ELECTRICAL

ACP210 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
859.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek
:1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP210

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN
śr. koła pasowego [mm]:130
Ilość żeber:7
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:SANDEN
śr. koła pasowego [mm]:130
Ilość żeber:7
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP210 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 276.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP210 12V ALFA ROMEO
numery OEM:
ALFA ROMEO      60624595
ALFA ROMEO      60653653
zamienniki:
8FK 351 316-711
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP210 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.