Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro (2014.04-2020.10) 300km » ACP498 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) S3 Quattro (2014.04-2020.10) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP498 LUCAS ELECTRICAL

ACP498 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
989.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP498

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 7SEU16C
Ilość żeber:7
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:DENSO 7SEU16C
Ilość żeber:7
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP498 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP498 12V AUDI
numery OEM:
AUDI      3B0820803A
AUDI      3B0820803B
AUDI      3B0820803C
PORSCHE      95512601100
VAG      3B0820803A
VAG      3B0820803C
VAG      3D0820803M
VAG      7L6820803G
VAG      7L6820803L
VAG      7L6820803P
VAG      7L6820803S
VAG      7P0820803E

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP498 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.