Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 RWD (FV0E, FV0F, FV0T, FV10, FV12, FV11) (2010.02-???) 146km » ACP867 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Rwd (fv0e, Fv0f, Fv0t, Fv10, Fv12, Fv11) (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP867 LUCAS ELECTRICAL

ACP867 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP867

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VALEO/ZEXEL DCS17ECR
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:7
Ilość oleju [ml]:220
Olej do sprężarki:PAG 46
Rodzaj zaworu:zawór magnetyczny

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:VALEO/ZEXEL DCS17ECR
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:7
Ilość oleju [ml]:220
Olej do sprężarki:PAG 46
Rodzaj zaworu:zawór magnetyczny

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP867 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
RENAULT      7711368407
RENAULT      8200577732
RENAULT      8200705022
zamienniki:
8FK 351 110-451
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP867 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.