Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FMX 330 (2010-???) 330km » ACP901 lucas electrical
wybrany samochód: 
Volvo Fmx 330 (2010-???) 330km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP901 LUCAS ELECTRICAL

ACP901 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,065.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP901

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 6SEU14C
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość żeber:6
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:170

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:DENSO 6SEU14C
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość żeber:6
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:170

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP901 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
TOYOTA      88310-02370
TOYOTA      88310-02450
TOYOTA      88310-02451
TOYOTA      88310-02520
TOYOTA      88310-05140
TOYOTA      88310-1A660
TOYOTA      88310-1A730

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP901 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.