Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro (2008.10-2011.03) 240km » LRA02318 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tdi Quattro (2008.10-2011.03) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02318 LUCAS ELECTRICAL

LRA02318 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02318
1,075.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02318

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:150
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:56
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:L-DFM (Plug121)
Długość 1 [mm]:39,5
otwór - śr. 1 [mm]:9
Długość 3 [mm]:61
Grubość 1 [mm]:14

Status produktu: Normal
Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:150
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:56
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:L-DFM (Plug121)
Długość 1 [mm]:39,5
otwór - śr. 1 [mm]:9
Długość 3 [mm]:61
Grubość 1 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02318 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02318 12V 150A VW
numery OEM:
CHRYSLER      05033757AB
CHRYSLER      5033757AB
FORD      1118206
VAG      021903026A
VAG      022903028A
VAG      074903018A

Zastosowanie Alternator LRA02318 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02318 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.