Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion (1998.12-2000.10) 150km » 063731569010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Iv (1j1) 2.3 V5 4motion (1998.12-2000.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731569010 MAGNETI MARELLI

063731569010 Alternator MAGNETI MARELLI
548.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MQA1569

numer części:

063731569010

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]90
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]57,3
nr EAN8001063678504
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731569010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 90A, nowy) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), Z3 (E36) 1.6/1.9 12.97-07.06
numery OEM:
BMW      12311435423
BMW      12311435424
BMW      12311435425
BMW      12311435426
BMW      12311435427
BMW      12311435429
BMW      12317509100
BMW      12317509113
BMW      12317511603
BMW      12317511604
BMW      1435423
BMW      1435425
BMW      1435426
BMW      1435427
BMW      7509100
BMW      7509113
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731569010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731569010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.