Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 135km » 063731862010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 2.0 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731862010 MAGNETI MARELLI

063731862010 Alternator MAGNETI MARELLI
727.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063358061010, 943318621010, 944390901960, MQA1862

numer części:

063731862010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]90
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54
nr EAN8001063892245
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731862010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 90A, nowy) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PANDA, PANDA/HATCHBACK 1.3D/1.4/1.4LPG 06.03-
numery OEM:
FIAT      46823547
FIAT      51784845
FIAT      51787209
FIAT      51805800
FIAT      51854910
FIAT      51854915
FIAT      55185076
OPEL      13117279
OPEL      13283344
OPEL      6204181
OPEL      93169024
SUZUKI      31400T85E00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731862010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731862010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.