Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Dacia SANDERO II 1.5 dCi 75 / Blue dCi 75 (B8JW, B8M4, B8AH, B8M7, B8M6) (2012.10-???) 75km » 063731899010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Dacia Sandero Ii 1.5 Dci 75 / Blue Dci 75 (b8jw, B8m4, B8ah, B8m7, B8m6) (2012.10-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731899010 MAGNETI MARELLI

063731899010 Alternator MAGNETI MARELLI
667.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

944390903350, MQA1899

numer części:

063731899010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Rodzaj alternatorazawiera pompę próżniową
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]100
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]60
nr EAN8001063688329
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731899010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 100A, nowy) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.7D 03.04-10.10
numery OEM:
ISUZU      8973695070
ISUZU      8973695071
ISUZU      8973695072
ISUZU      8973695080
ISUZU      8973695081
ISUZU      8980564410
OPEL      6204199
OPEL      6204200
OPEL      97369507
OPEL      97369508
OPEL      98056441
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731899010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731899010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.