Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) (1993.02-1995.11) 170km » 063731900010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.5 V6 (f19, M19) (1993.02-1995.11) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731900010 MAGNETI MARELLI

063731900010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731900010
645.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 9 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943319000010, 944390903350, MQA1900

numer części:

063731900010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Rodzaj alternatorazawiera pompę próżniową
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]110
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]59,8
nr EAN8001063952628
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731900010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (12V, 110A, nowy z kaucją) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A 1.7D 06.03-
numery OEM:
ISUZU      8973638320
ISUZU      8973638321
ISUZU      8973638322
ISUZU      8973638323
ISUZU      8973638330
ISUZU      8980564390
OPEL      1204618
OPEL      6204197
OPEL      6204198
OPEL      6204252
OPEL      93189496
OPEL      97363832
OPEL      97363833
OPEL      98056439
OPEL      R1530090
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731900010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731900010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.