Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.9 dCi (2004.03-2007.02) 92km » 152071758828 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Kombi (km0/1_) 1.9 Dci (2004.03-2007.02) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 152071758828 MAGNETI MARELLI

152071758828 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
22.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154084860110, 71758828, OX175D

numer części:

152071758828

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]83
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica 1 [mm]22
Średnica 2 [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]72
nr EAN8001063523187
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758828 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
BMW      11427509208
BMW      11427512446
CHRYSLER      04693101AA
CHRYSLER      04693140AA
CHRYSLER      04693140AB
CHRYSLER      05015901AA
FIAT      7087808
MINI      11427512446

Zastosowanie Filtr oleju 152071758828 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758828 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.