Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Fiat FREEMONT (345_) 2.0 JTD (2011.08-???) 163km » 153071760519 magneti marelli
wybrany samochód: 
Fiat Freemont (345_) 2.0 Jtd (2011.08-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 153071760519 MAGNETI MARELLI

153071760519 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
magneti marelli 153071760519
63.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Czwartek
:4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154703812440, 71760519, OC582

numer części:

153071760519

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]169,5
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wymiar gwintuM 22x1,5
Średnica 1 [mm]71
Średnica 2 [mm]62
średnica zewnętrzna [mm]94
nr EAN8001063695327
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760519 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
IVECO      2995561
IVECO      500038752

Zastosowanie Filtr oleju 153071760519 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760519 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.