Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 302004190218 magneti marelli

Wał napędowy 302004190218 MAGNETI MARELLI

302004190218 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 302004190218
Wał napędowy 302004190218
302004190218
magneti marelli 302004190218 Wał napędowy
Wał napędowy 302004190218 magneti marelli
Wał napędowy 302004190218 magneti marelli
Wał napędowy 302004190218 magneti marelli
Wał napędowy 302004190218 magneti marelli
317.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0218

numer części:

302004190218

producent:

MAGNETI MARELLI

Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8050947055528

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190218 MAGNETI MARELLI

Półoś napędowa przód P 547mm pasuje do: NISSAN X-TRAIL I 2.0/2.2D/2.5 06.01-01.13

Wał napędowy 302004190218 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Wał napędowy 302004190218 producenta MAGNETI MARELLI

NISSAN

391008H615, 391008H715

numery OEM:
NISSAN      391008H615
NISSAN      391008H715
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190218 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190218 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.