Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Ford RANGER (TKE) 3.2 TDCi 4x4 (2011.04-???) 200km » 341500000552 magneti marelli
wybrany samochód: 
Ford Ranger (tke) 3.2 Tdci 4x4 (2011.04-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 341500000552 MAGNETI MARELLI

341500000552 Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI
717.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MCK0552

numer części:

341500000552

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wykonanie łańcuchaŁańcuch zamknięty
Wykonanie łańcuchaSimplex
Opcja wyposażeniawith VVT
Ilość ogniw łańcucha124
nr EAN8001063926377
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000552 MAGNETI MARELLI

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: CITROEN C1, PEUGEOT 107, TOYOTA AYGO, AYGO/HATCHBACK, IQ, YARIS, YARIS / VIOS 1.0/1.0LPG 06.05-
numery OEM:
TOYOTA      1350621020
TOYOTA      1352040020
TOYOTA      1352140020
TOYOTA      1352322020
TOYOTA      1354021020
TOYOTA      1356640020
TOYOTA      1359140020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000552 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.