Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Dacia LOGAN MCV II TCe 90 (K8M1, K8MA, K8AC) (2013.02-???) 90km » A8F016MT magnum technology
wybrany samochód: 
Dacia Logan Mcv Ii Tce 90 (k8m1, K8ma, K8ac) (2013.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8F016MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8F016MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8F016MT
Dystans gumowy, resorowanie A8F016MT
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8F016MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Wymagana ilość2
nr EAN5900427311992
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8F016MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P pasuje do: FIAT PUNTO, PUNTO/HATCHBACK 1.2-1.9D 09.99-03.12
numery OEM:
FIAT      46 529 067
FIAT      46 819 935
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8F016MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.