Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W, FV1A) (2014.09-???) 110km » A8W015MT magnum technology
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 110 Fwd (fv0r, Fv0w, Fv1a) (2014.09-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8W015MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8W015MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8W015MT
Dystans gumowy, resorowanie A8W015MT
A8W015MT
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8W015MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz tyłu
Strona zabudowyOś tylna
Wysokość [mm]110
dla numeru OE6K0512131A
nr EAN5900427312968
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8W015MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 110mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II VW POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV 0.8-2.0 09.75-05.08
numery OEM:
SEAT      6K0 512 131 A
VOLKSWAGEN      6K0 512 131 A

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8W015MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.