Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 3.2 FSI 4motion (2005.11-2010.11) 250km » ACP 102 000S mahle
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 3.2 Fsi 4motion (2005.11-2010.11) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 102 000S MAHLE

ACP 102 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 102 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 102 000S
ACP 102 000S
mahle ACP 102 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 102 000S mahle
1,063.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa
:2 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

351322771, 72440539, 8FK 351 322-771, ACP 102, ACP 102 000P

numer części:

ACP 102 000S

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora7SEU16C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber4
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]15
nr EAN4009026970775
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 102 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B6 1.9D 11.00-12.04
numery OEM:
AUDI      8E0 260 805 AH
AUDI      8E0 260 805 T
VAG      8E0260805AH
VAG      8E0260805T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 102 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.