Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 1.6 i 16V Napęd na wszystkie koła (ET, TA02, SE416) (1990.07-1998.03) 97km » ACP 1194 000P mahle
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et, Ta, Td) 1.6 I 16v Napęd Na Wszystkie Koła (et, Ta02, Se416) (1990.07-1998.03) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1194 000P MAHLE

ACP 1194 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 1194 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1194 000P
ACP 1194 000P
mahle ACP 1194 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1194 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1194 000P mahle
1,488.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Piątek
:4 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numery handlowe:

351272261, 70817865, 8FK 351 272-261

numer części:

ACP 1194 000P

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraHS-18
Ograniczenia producentaHanon
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm]119
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber5
Napięcie znamionowe [V]12
Czynnik chłodniczyR 134a
nr EAN4057635037303
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1194 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MAZDA 3, 5 1.6/1.8/2.0 12.08-
numery OEM:
MAZDA      BBM461450B
MAZDA      BBM461450C
MAZDA      L450 0B BM4 E09
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1194 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.