Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Rover 75 (RJ) 2.0 V6 (1999.02-2005.05) 150km » ACP 164 000P mahle
wybrany samochód: 
Rover 75 (rj) 2.0 V6 (1999.02-2005.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 164 000P MAHLE

ACP 164 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 164 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 164 000P
1,201.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa
:2 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

351340201, 72440598, 8FK 351 340-201, ACP 164, ACP 164 000S

numer części:

ACP 164 000P

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraCVC5
Ograniczenia producentaMAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]115
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber7
Wersjaproduced by MAHLE
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4009026970188
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 164 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN QASHQAI I, X-TRAIL II, RENAULT GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC III, MEGANE II, SCENIC II, SCENIC III 1.6-2.0D 09.05-
numery OEM:
NISSAN      92600-JD71A
NISSAN      92600JD700
NISSAN      92600JD70B
NISSAN      92600JD71B
NISSAN      92600JD73A
NISSAN      92600JD74A
NISSAN      92600JD75A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 164 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.