Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw R 80 R 80 GS Basic (247E) (1996.01-1996.12) 50km » ACP 231 000S mahle
wybrany samochód: 
Bmw R 80 R 80 Gs Basic (247e) (1996.01-1996.12) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S MAHLE

ACP 231 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 231 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S
ACP 231 000S
mahle ACP 231 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S mahle
1,061.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351111581, 70817423, 70817423AP, 8FK 351 111-581, ACP 231 000P

numer części:

ACP 231 000S

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora7SBU17C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber8
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635032889
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 7 (F01, F02, F03, F04) 2.5/3.0 06.09-06.15
numery OEM:
BMW      64509196890
BMW      64529165808
BMW      9 165 808
BMW      9 196 890
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 231 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.