Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 527 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S MAHLE

ACP 527 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 527 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S
ACP 527 000S
mahle ACP 527 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
1,063.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351004611, 70817103, 8FK 351 004-611

numer części:

ACP 527 000S

dostawca:

MAHLE

ID kompresora 10PA15C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 130
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 8
Napięcie znamionowe [V] 24
dla numeru OE 9062300111
nr EAN 4057635029681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, AXOR 2, CITARO (O 530), ECONIC, LK/LN2, UNIMOG, VARIO, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670), VARIO (B670, B668, B667) 01.84-

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S producenta MAHLE

MERCEDES-BENZ

9062340811, 9062300111, A9062300111

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 234 08 11
MERCEDES-BENZ      9062300111
MERCEDES-BENZ      A9062300111
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.