Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda E Platforma / podwozie (SD1) E2200 D (1997.04-1999.07) 71km » ACP 59 000P mahle
wybrany samochód: 
Mazda E Platforma / Podwozie (sd1) E2200 D (1997.04-1999.07) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 59 000P MAHLE

ACP 59 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 59 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 59 000P
ACP 59 000P
921.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Środa
:4 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

351134281, 72440498, 8FK 351 134-281, ACP 59, ACP 59 000S, ACP 60

numer części:

ACP 59 000P

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraCVC6
Ograniczenia producentaMAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńV/PAD
Ilość żeber5
Wersjaproduced by MAHLE
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4009026971185
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 59 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA G, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0/1.2 09.00-12.09
numery OEM:
OPEL      09132918
OPEL      1854119
OPEL      24427685
OPEL      6854045
OPEL      9132918
OPEL      93176876
VAUXHALL      18 54 119
VAUXHALL      24427685
VAUXHALL      68 54 045
VAUXHALL      9132918
VAUXHALL      93176876
VAUXHALL      R1580043
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 59 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.