Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi TT (8J3) 1.8 TFSI (2008.06-2014.06) 160km » ACP 809 000P mahle
wybrany samochód: 
Audi Tt (8j3) 1.8 Tfsi (2008.06-2014.06) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 809 000P MAHLE

ACP 809 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 809 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 809 000P
ACP 809 000P
mahle ACP 809 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
1,678.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa
:2 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

351109421, 70817383, 8FK 351 109-421

numer części:

ACP 809 000P

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraDCS-14IC
Ograniczenia producentaValeo
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber7
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635032483
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 809 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SUZUKI GRAND VITARA II 1.9D 10.05-02.15
numery OEM:
SUZUKI      9520067JA0
SUZUKI      95201-67JA0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 809 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.