Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » AD 12 000S mahle

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 12 000S MAHLE

AD 12 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE
mahle AD 12 000S
194.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351004504, 70818230, 8FT 351 004-504

numer części:

AD 12 000S

producent:

MAHLE

Długość [mm] 116
Średnica [mm] 60
nr EAN 4057635040952

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 12 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: BMW 5 (G30, F90), 5 (G31), 6 GRAN TURISMO (G32), 7 (G11, G12) 1.6-3.0H 07.15-

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 12 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 12 000S producenta MAHLE

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 12 000S MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.