Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Fiat DUCATO Autobus (250_) 180 Multijet 3,0 D (2011.06-???) 177km » OC 93 mahle
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Autobus (250_) 180 Multijet 3,0 D (2011.06-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 93 MAHLE

OC 93 Filtr oleju MAHLE
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.
:8 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numery handlowe:

77673239

numer części:

OC 93

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]76,0
Wysokość [mm]101
Gwintowana złączkaM18x1,5
Średnica 2 [mm]72,0
Średnica 3 [mm]62,0
Moment dokręcenia [Nm]20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 1
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 93 MAHLE

numery OEM:
FORD      5005571
FORD      5005804
FORD      5010913
FORD      A790X6714AA
FORD      A790X6714JA
FORD      A830X6714AA
FORD      EFL143
GMC      7984937
GMC      93156959
OPEL      0650382
OPEL      0650388
OPEL      0650389
OPEL      650382
OPEL      650388
OPEL      650389
OPEL      90183727
OPEL      90421982
OPEL      90442434
OPEL      93156305
OPEL      VOF133
VAUXHALL      90442434
VAUXHALL      VOF133
VOLVO      3827069
VOLVO      38270690
VOLVO      883162
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 93 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.