Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TDI (2013.11-2018.09) 190km » OX 133D mahle
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tdi (2013.11-2018.09) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 133D MAHLE

OX 133D Filtr oleju MAHLE
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

78796435

numer części:

OX 133D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]158
Średnica [mm]62,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]16
Średnica wewnętrzna 3 [mm]26,0
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 133D MAHLE

numery OEM:
AUDI      00A115466
MERCEDES-BENZ      1041800109
MERCEDES-BENZ      1041800709
MERCEDES-BENZ      1041840225
MERCEDES-BENZ      1041840325
MERCEDES-BENZ      1041840425
MERCEDES-BENZ      1041840825
MERCEDES-BENZ      1041840825 O.D.
MERCEDES-BENZ      1041840925 O.D.
MERCEDES-BENZ      1111840225
MERCEDES-BENZ      1111840425
MERCEDES-BENZ      1621803009
MERCEDES-BENZ      A 104 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A1041800709
MERCEDES-BENZ      A1041840225
MERCEDES-BENZ      A1041840325
MERCEDES-BENZ      A1041840425
MERCEDES-BENZ      A1041840825
MERCEDES-BENZ      A1041840825 O.D.
MERCEDES-BENZ      A1041840925 O.D.
MERCEDES-BENZ      A1111840225
MERCEDES-BENZ      A1111840425
MERCEDES-BENZ      A1621803009
SSANGYONG      1041800109
SSANGYONG      1621803009
SSANGYONG      1621843025
DAEWOO      1041800109
DAEWOO      1621803009
VAG      00A115466

Zastosowanie Filtr oleju OX 133D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.