Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volvo XC70 I Cross Country (295) D5 XC AWD (2002.09-2007.08) 163km » OX 156D1 mahle
wybrany samochód: 
Volvo Xc70 I Cross Country (295) D5 Xc Awd (2002.09-2007.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 156D1 MAHLE

OX 156D1 Filtr oleju MAHLE
52.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numery handlowe:

76544779

numer części:

OX 156D1

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]79
Średnica [mm]72,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]23
Średnica wewnętrzna 3 [mm]22,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 156D1 MAHLE

numery OEM:
BMW      11428513375
BMW      8513375
GMC      93172272
GMC      93183313
GMC      93183318
OPEL      5650334
OPEL      5650353
OPEL      93172272
OPEL      93183318

Zastosowanie Filtr oleju OX 156D1 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.