Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Fiat Series 70 70N (1972-1976) 90km » OX 210D mahle
wybrany samochód: 
Fiat Series 70 70n (1972-1976) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 210D MAHLE

OX 210D Filtr oleju MAHLE
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.
:10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numery handlowe:

76543615

numer części:

OX 210D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]92
Średnica [mm]90,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]33
Średnica wewnętrzna 3 [mm]32,8
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 210D MAHLE

numery OEM:
GMC      09201435
GMC      9201435
GMC      93160657
GMC      93184133
NISSAN      1520900Q0B
NISSAN      1520900Q0C
NISSAN      1520900QAA
OPEL      09201435
OPEL      4411236
OPEL      4415941
OPEL      4506039
OPEL      9201435
OPEL      93160657
OPEL      93184133
RENAULT      7700109402
RENAULT      7701472321
RENAULT      7701479124
RENAULT      8200004835
RENAULT      8200006472
RENAULT      8200065901
RENAULT      8200554956
RENAULT      8200679353
RENAULT      8200969622

Zastosowanie Filtr oleju OX 210D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.