Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FZB) (2004.09-???) 116km » OX 387D mahle
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 1.8 16v (re6fzb) (2004.09-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 387D MAHLE

OX 387D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 387D
Filtr oleju OX 387D
OX 387D
mahle OX 387D Filtr oleju
Filtr oleju OX 387D mahle
Filtr oleju OX 387D mahle
Filtr oleju OX 387D mahle
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

70349497

numer części:

OX 387D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]77
Średnica [mm]74,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]42
Średnica wewnętrzna 3 [mm]41,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 387D MAHLE

numery OEM:
BMW      11427541827
BMW      11427566327
BMW      11427854049
BMW      11427854445
BMW      11427953129
BMW      11428683196
BMW      7566327

Zastosowanie Filtr oleju OX 387D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.