Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C4 (4A2) S6 4.2 quattro (1994.06-1997.10) 290km » OX 413D1 mahle
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) S6 4.2 Quattro (1994.06-1997.10) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 413D1 MAHLE

OX 413D1 Filtr oleju MAHLE
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

70513358

numer części:

OX 413D1

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]82
Średnica [mm]68,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm]28
Średnica wewnętrzna 3 [mm]27,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 413D1 MAHLE

numery OEM:
TOYOTA      0415131060
TOYOTA      041520R010
TOYOTA      0415226010
TOYOTA      0415231030
TOYOTA      0415231060
TOYOTA      0415238010
TOYOTA      04152YZZA2
TOYOTA      04152YZZA5
TOYOTA      1415231080
TOYOTA      15613YZZA2
LEXUS      041520R010
LEXUS      0415231030
LEXUS      0415231060
LEXUS      0415238010
LEXUS      04152YZZA2
LEXUS      04152YZZA5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 413D1 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.