Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault 19 I Chamade (L53_) 1.4 (L532, L53P) (1988.07-1992.04) 58km » OX 42 mahle
wybrany samochód: 
Renault 19 I Chamade (l53_) 1.4 (l532, L53p) (1988.07-1992.04) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 42 MAHLE

OX 42 Filtr oleju MAHLE
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numery handlowe:

71307065

numer części:

OX 42

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]101
Średnica [mm]59,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]19
Średnica wewnętrzna 3 [mm]18,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 42 MAHLE

Filtr hydrauliki układu kierowniczego pasuje do: MERCEDES OH, ZETROS, PONTON (W105), PONTON (W180), BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121), 1502-2002 (E10), 2000 (120) M10B15-OM457.970 01.56-
numery OEM:
AUDI      0400700504
AUDI      400700504
BMW      0661135
BMW      0661160
BMW      11420661132
BMW      11420661135
BMW      11420661160
BMW      11421256260
BMW      11429061088
BMW      11507423009
BMW      11507425104
BMW      1256260
BMW      9061088
DAF      905480
FIAT      45481348
FIAT      9914553
FORD      5000674
FORD      5000675
FORD      5000676
FORD      5011425
FORD      A700X6744AA
FORD      A700X6744GA
FORD      A730X6731AA
FORD      A730X6731BA
FORD      A730X6731CA
FORD      A830X6731BA
FORD      EFL86
GMC      5577966
GMC      7984260
GMC      7984959
MERCEDES-BENZ      0001842325
MERCEDES-BENZ      0001844901
MERCEDES-BENZ      A0001842325
MERCEDES-BENZ      A0001844901
RENAULT      8499135552
VOLVO      7349619
VAG      0400700504
VAG      400700504
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 42 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.