Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volvo 240 Kombi (P245) 2.1 Turbo (1980.08-1985.07) 155km » OX 559D mahle
wybrany samochód: 
Volvo 240 Kombi (p245) 2.1 Turbo (1980.08-1985.07) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 559D MAHLE

OX 559D Filtr oleju MAHLE
62.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

70387358

numer części:

OX 559D

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]105
Średnica [mm]64,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]25
Średnica wewnętrzna 3 [mm]48,0
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 559D MAHLE

numery OEM:
GMC      55565960
GMC      55577033
GMC      93191747
GMC      93195862
GMC      95517794
OPEL      0650017
OPEL      0650061
OPEL      0650231
OPEL      0860134
OPEL      55565960
OPEL      55577033
OPEL      55595538
OPEL      650017
OPEL      650061
OPEL      650181
OPEL      650221
OPEL      650231
OPEL      860134
OPEL      93195463
OPEL      93195862
OPEL      95517794
OPEL      95528278
SAAB      55565960
SAAB      93167122
SAAB      93191747
SAAB      93195463
SAAB      93195862
VAUXHALL      55565960
VAUXHALL      55577033
VAUXHALL      55595538
VAUXHALL      93195463
VAUXHALL      93195862
VAUXHALL      95517794
CHEVROLET      55577033
CHEVROLET      55595538
CHEVROLET      93195862
CHEVROLET      95517794
CADILLAC      93167122
CADILLAC      93191747
CADILLAC      93195862
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 559D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.