Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen GOLF III Variant (1H5) 1.8 Syncro (1994.10-1999.04) 90km » 13-0037 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Iii Variant (1h5) 1.8 Syncro (1994.10-1999.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0037 MAXGEAR

13-0037 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0037
97.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-8051

numer części:

13-0037

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Kolor obudowyczarny
nr EAN5907558559309
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0037 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA PEUGEOT 206
numery OEM:
CITROËN      5963.19
CITROËN      5970.72
CITROËN      5970.74
CITROËN      5970.A9
CITROËN      96 246 755
CITROËN      96 246 755 80
CITROËN      96 281 585
CITROËN      96 281 585 80
PEUGEOT      5963.19
PEUGEOT      5970.72
PEUGEOT      5970.74
PEUGEOT      5970.A9
PEUGEOT      96 246 755
PEUGEOT      96 246 755 80
PEUGEOT      96 281 585
PEUGEOT      96 281 585 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0037 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.