Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Lexus GS (_L1_) F (URL10_, URL10R) (2015.09-???) 477km » 13-0127 maxgear
wybrany samochód: 
Lexus Gs (_l1_) F (url10_, Url10r) (2015.09-???) 477km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 13-0127 MAXGEAR

13-0127 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MAXGEAR
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 7 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

202011DE6

numer części:

13-0127

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5907558571837
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 13-0127 MAXGEAR

MODUĂş ZAPĂşONU OPEL CORSA/KADET
numery OEM:
OPEL      1211561
OPEL      6237754

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 13-0127 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.