Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi 120 (ED0M, ED0U, ED0W, ED4M, ED8M, ED8W, HD0M,... (2001.10-???) 115km » 13-0224 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 Dci 120 (ed0m, Ed0u, Ed0w, Ed4m, Ed8m, Ed8w, Hd0m,... (2001.10-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA JAGUAR X-TYPE 2,0 V6 24V 02- 13-0224 MAXGEAR

13-0224 CEWKA ZAPŁONOWA JAGUAR X-TYPE 2,0 V6 24V 02- MAXGEAR
maxgear 13-0224
CEWKA ZAPŁONOWA JAGUAR X-TYPE 2,0 V6 24V 02- 13-0224
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

13-0224

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA JAGUAR X-TYPE 2,0 V6 24V 02- 13-0224 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA JAGUAR X-TYPE 2,0 V6 24V 02-
numery OEM:
JAGUAR      C2S11480
JAGUAR      C2S42673
JAGUAR      C2S7928
JAGUAR      XR822478

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA JAGUAR X-TYPE 2,0 V6 24V 02- 13-0224 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.