Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco EUROCARGO I-III 150 E 24 tector, 150 E 25 tector (2000-2015) 240km » 130307 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 150 E 24 Tector, 150 E 25 Tector (2000-2015) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA TOYOTA AVENSIS/CAMRY/CARINA II 1.8/1.8 GLI/2.0/2.0 GTI 130307 MAXGEAR

130307 CEWKA ZAPŁONOWA TOYOTA AVENSIS/CAMRY/CARINA II 1.8/1.8 GLI/2.0/2.0 GTI MAXGEAR
maxgear 130307
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

130307

dostawca:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowaPodwójna cewka zapłonowa
Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowaPodwójna cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA TOYOTA AVENSIS/CAMRY/CARINA II 1.8/1.8 GLI/2.0/2.0 GTI 130307 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA TOYOTA AVENSIS/CAMRY/CARINA II 1.8/1.8 GLI/2.0/2.0 GTI
numery OEM:
TOYOTA      90080-19007
TOYOTA      90080-19008
TOYOTA      90919-02217
TOYOTA      90919-02218
TESLA      CL919

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA TOYOTA AVENSIS/CAMRY/CARINA II 1.8/1.8 GLI/2.0/2.0 GTI 130307 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.