Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130329 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA DB S-KLASA 04- 130329 MAXGEAR

130329 CEWKA ZAPŁONOWA DB S-KLASA 04- MAXGEAR
maxgear 130329
CEWKA ZAPŁONOWA DB S-KLASA 04- 130329
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130329

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA DB S-KLASA 04- 130329 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA DB S-KLASA 04-

CEWKA ZAPŁONOWA DB S-KLASA 04- 130329 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA DB S-KLASA 04- 130329 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

1561500080, 1561500380, 1569060400, 1569060500, 1569064400, A1561500080, A1561500380, A1569060400

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      156 1500 080
MERCEDES-BENZ      156 1500 380
MERCEDES-BENZ      156 9060 400
MERCEDES-BENZ      1569060500
MERCEDES-BENZ      1569064400
MERCEDES-BENZ      A156 1500 080
MERCEDES-BENZ      A156 1500 380
MERCEDES-BENZ      A156 9060 400
zamienniki:
880386
brak
ERA
245370
brak
VALEO
5DA 230 036-301
brak
HELLA

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA DB S-KLASA 04- 130329 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.