
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| maks. wymiar wykręcania bębna hamulca [mm] | 272 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 77 |
| Liczba otworów | 6 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 108 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 140 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| maks. wymiar wykręcania bębna hamulca [mm] | 272 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 77 |
| Liczba otworów | 6 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 108 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 140 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
Dodatkowe informacje o produkcie BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 MAXGEAR
| MITSUBISHI | MB895470 |
Zastosowanie BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 MAXGEAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.