Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Fiat DUCATO Furgon (244_) 2.8 JTD Power (2004.05-???) 146km » 281237 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (244_) 2.8 Jtd Power (2004.05-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI PAJERO SPORT 2.5TD/2.8TD 97- 281237 MAXGEAR

281237 RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI PAJERO SPORT 2.5TD/2.8TD 97- MAXGEAR
maxgear 281237
281.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.
:7 szt. wysyłka Piątek
:7 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

281237

dostawca:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI PAJERO SPORT 2.5TD/2.8TD 97- 281237 MAXGEAR

RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI PAJERO SPORT 2.5TD/2.8TD 97-
numery OEM:
MITSUBISHI      MR135539

Zastosowanie RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI PAJERO SPORT 2.5TD/2.8TD 97- 281237 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o RURA WLEWU PALIWA MITSUBISHI PAJERO SPORT 2.5TD/2.8TD 97- 281237 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.