Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0126 maxgear

Pompa wodna 47-0126 MAXGEAR

47-0126 Pompa wodna MAXGEAR
76.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5568

numer części:

47-0126

producent:

MAXGEAR

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość otworów gwintowanych 3
nr EAN 5907558576269
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0126 MAXGEAR

POMPA WODY RENAULT 2,0DCI

Pompa wodna 47-0126 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa wodna 47-0126 producenta MAXGEAR

RENAULT

210103098R, 8200332040

NISSAN

2101000Q0C

OPEL

4431125

numery OEM:
NISSAN      21010-00Q0C
NISSAN      2101000Q0C
OPEL      44 31 125
OPEL      4431125
RENAULT      21 01 030 98R
RENAULT      210103098R
RENAULT      82 00 332 040
RENAULT      8200332040
VAUXHALL      44 31 125
VAUXHALL      4431125
DACIA      21 01 030 98R
DACIA      210103098R
DACIA      82 00 332 040
DACIA      8200332040

Zastosowanie Pompa wodna 47-0126 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.