
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| nr EAN | 5907558576269 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0126 MAXGEAR
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
210103098R, 8200332040
2101000Q0C
4431125
| NISSAN | 21010-00Q0C | |
| NISSAN | 2101000Q0C | |
| OPEL | 44 31 125 | |
| OPEL | 4431125 | |
| RENAULT | 21 01 030 98R | |
| RENAULT | 210103098R | |
| RENAULT | 82 00 332 040 | |
| RENAULT | 8200332040 | |
| VAUXHALL | 44 31 125 | |
| VAUXHALL | 4431125 | |
| DACIA | 21 01 030 98R | |
| DACIA | 210103098R | |
| DACIA | 82 00 332 040 | |
| DACIA | 8200332040 |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0126 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.